Saturday 12 December 2009

Plan B


M-am reorientat. Am luat bilete la Teatrul Luni din Green Hours pentru miercuri. Am chemat si "Nashii". Inca nu ma pot obisnui cu acest cuvant. Hihihi.

Carevasazica, am fost la "Cucuienfrunte", cu un Radu Iacoban delicios de cameleonic si un Tudor Aaron Istodor care avea o placere sadica sa se uita la mama Maia Morgenstern din primul rand in timp ce rostea cuvinte pe care mamicile noastre ne invata sa nu le rostim niciodata.

Desi pe usa de la toaleta doamnelor scria ceva de genul "You know that in the morning you'll not remember anything", am ramas in minte cu urmatoarea fraza spusa de unul din multele personaje Petre din piesa:

"Ma simt ca o fiinta umana captiva intr-un trup de barbat".

LOVELY!


2 comments:

Dumitrel Marius said...

uauuuu...ce frumos ai scirs :). Tu gandesti departe, Dragos, la fel ca mine, simplu si fara cuvinte complicate: Hai cu zapada!

medeea said...

Superb!!teatrul are mai puţină vizibilitate în ziua de azi.... în raport cu cinematografia; orice zonă care reprezintă fundamentul e puţin vizibilă, dar tot ceea ce se dezvoltă pe această bază devine mai vizibil pentru că e mai superficial