Friday 17 February 2012

Snow and children...

... snow and children
Go together like the horse and carriage.

Nu m-am mai plimbat de mult prin parc in toiul zilei. Soarele timid a scos la iveala o multime de subiecte de fotografiat. Multimea de copii ce impanzisera parcul mi-a adus aminte de copilaria mea si mai mai ca imi venea sa fac ce faceau si ei. Doar ca imi uitasem punga de dat pe derdelus acasa. :)

Cand eram mica numai zapezi de-astea aveam si nu se isteriza nimeni. Si acolo unde zapada era mai mare, adusa de vant, in spatele blocului, ma aruncam in zapada, faceam cazemate si cat era ziua de lunga ma bateam cu bulgari cu vecinu' Vali, singurul copil pe o raza de 2 blocuri locuite in mare parte de pensionari. Ce vremuri!

1 comment:

Dumitrel Marius said...

Hehehe. Clar trebuie sa faceti si voi un bebel :))