Thursday 11 July 2013

How to make nutty icecream - inghetata de arahide

Iar aveam pofta de dulce. Si cum in ultimul timp experimentez homemade-ul improvizat m-am uitat repede in dulap sa vad ce gasesc. Asa ca in prima seara am facut niste inghetata de zmeura si afine si azi am facut inghetata de arahide si caju.



Sa incepem cu ultima. :)
  • o cutie lapte de cocos 
  • miere dupa gust
  • 2 lingurite unt de arahide (peanut butter)
  • o lingura de cacao
  • caju crud sfaramat (nu pisat prea tare ca trebuie sa se simta bucatelele)
Se amesteca toate intr-o harababura delicioasa si se baga la congelator sau in masina de inghetata. Ursul zice ca e cea mai gustoasa inghetata pe care am facut-o. :)

Enjoy!

5 comments:

lumearuxandrei said...

Oauuu, inspirationala inghetata asta1 Sigur voi presta asa ceva cat mai curand. Multumesc!

Diana said...

Multumesc. Mie imi plac retetele simple si de efect. Daca sunt si inspirationale, cu atat mai bine. :)

Unknown said...

sunt maximum 500 grame ingredient si asta cu fortaj la greu... cum facem inghetata la masina(ca e mentionata!?!) daca nu e 1 litru?!

Unknown said...

insuficiente ca gramaj ingredientele

Diana said...

Alice, eu nu am facut niciodata inghetata la masina speciala deci nu pot da detalii. Am mentionat-o doar, in caz ca are cineva acasa.
Cat despre gramaj... atat am avut eu la indemana. Desigur puteti dubla, tripla, etc cantitatile dupa pofta inimii. :)